Nyttig information inden ankomst

Efter du har foretaget booking af en feriebolig, vil alle nyttige og uundværlige informationer blive sendt til din e-mail. Nogle oplysninger er selvfølgelig rare at vide på forhånd, og vi er selvfølgelig behjælpelige med information herom inden bookingen foretages.


Afrejse- og ankomst tidspunkter

Ankomst- og afrejse tidspunkt svinger lidt fra bolig til bolig, men som udgangspunkt er det muligt at ankomme til ferieboligen fra kl.16.00 på ankomstdagen og afrejse skal ske senest kl.10.00 på afrejsedagen. Det skyldes, at huset i det mellemliggende tidsrum skal rengøres, tjekkes af det tilknyttede servicepersonale samt være til rådighed for ejer af boligen, således at vedkommende har mulighed for at reparere småting, slå græs mm. Alt sammen for at boligen er klar til det næste hold gæster. Ankommer i uden for nøgleudleveringsstedets åbningstid, vil nøglen ligge ved huset, i en nøgleboks eller lignende. Dette vil du modtage information om i bekræftelsen, du modtager efter booking.


Hvad er til rådighed i ferieboligen?

I alle boliger er der senge/madrasser, dyner, hovedpuder og service til det antal personer, der er tilladt at være i huset. Sengelinned, håndklæder, viskestykker og karklude er i nogle huse inklusiv i lejen. I andre huse kan det lejes for et mindre beløb per person og i få huse, er det desværre ikke en service, vi kan tilbyde. Finder du ingen information vedrørende dette under husets informationer, anbefaler vi at du kontakter vores kundeservice for yderlige info herom. Ønsker du at bestille ovenstående, kan du i nogle tilfælde bestille dette i forbindelse med at boligen bookes. I andre tilfælde skal det tilvælges, efter bookingen er foretaget. Dette gøres i bekræftelsen der sendes til din mail, kort efter bookingen er foretaget.


Slutrengøring

Slutrengøring er ligeledes obligatorisk og er inklusiv i lejeprisen på nogle boliger. På andre boliger kan det vælges som en ekstra service, og i få huse er det desværre ikke muligt at betale sig fra rengøringen. Prisen for slutrengøringen ligger mellem 400 – 2.500 dkk. afhængig af husets størrelse, og om det er et hus med pool, spa eller lignende aktiviteter. Hvis slutrengøringen er inklusiv i lejen, eller du som gæst har valgt at tilkøbe servicen, skal huset forlades så rengøringspersonalet kan gå lige til rengøringen. Det vil sige, at køleskabet samt skraldespanden skal være tømt, opvasken skal være taget og sat på plads, evt. lejet sengelinned skal tages af dyner og hovedpude og afleveres sammen med nøglen. Vælger du selv at klare rengøringen, skal huset forlades som du modtog det,  så det er klar til nye gæsters ankomst. Du skal selv medbringe rengøringsmidler samt klude. Ofte findes der dog rester af rengøringsmidler fra forrige gæster i huset, som kan benyttes. Slutrengøring kan i nogle tilfælde bestilles, i forbindelse med at boligen bookes. I andre tilfælde skal det tilvælges, efter bookingen er foretaget. Dette gøres i bekræftelsen der sendes til din mail, kort efter at bookingen er foretaget.


Grill i huset

Vi får ofte forespørgsler på, om der er grill i ferieboligen. Som udgangspunkt er der ikke grill i nogle boliger, med mindre, det står nævnt i ferieboligens beskrivelse. Står det nævnt, skal man regne med, at der er en grill til rådighed. Står det ikke nævnt, at der er grill i boligen, skal du som gæst selv medtage denne, hvis du vil være sikker på, at have en grill til rådighed. I nogle tilfælde har ejer af boligen stillet en grill i huset, trods det ikke står i beskrivelsen, men det er ikke standard, og denne kan på et hvert tidspunkt derfor fjernes af ejer igen. Der gøres opmærksom på, at der kan forefindes billeder af boligen, hvorpå der ses en grill eller to. Står det ikke nævnt i beskrivelsen, at der er en grill, trods det vises på billederne, kan du ikke regne med at den forefindes i boligen. 


Du er altid meget velkommen til at kontakte vores kundeservice på kundeservice@campaya.dk eller på tlf.  78 77 52 71, hvis du har spørgsmål eller brug for hjælp.